13.11.12

Kaisakarud

Siis tuli Kaisa ja kutsus kurja karja. Tahtis kaisakarukujulisi kõrvarõngaid. Ja tõepoolest, kui lukukelk või skelett on harjumuspärane kaunistus, siis pisieluk võiks seda enam olla, eks. Ma näen ise ka, et need pole jänesed. Aga jänes on nõela all praegu. Ja muide, mähis tuleb ka. Ärge küsige, mis see mähis täpselt on. Pealiskaudne selgitus kursusekaaslaste poolt lasi mul uskuma jääda, et see on midagi juhtmete kokku jooksmise ja muidu ähmane olemise vahepealne asi. Isegi see on veel selgusetu, kas mähis on ropp sõna. Tähistatakse sellega isikut? Olukorda? Sõna ise on aga sedavõrd inspireeriv, et sai vildist väljundi. Kui ma nüüd selle uudissõna väärkasutamisega ennast kogemata balsameerin selmet profiili lõigata, on kõik kokku tõeline fresko.

2 comments:

  1. tere, mul on Sulle üks pakkumine :) kas Sa ehk tahaksid anda oma e-maili?

    ReplyDelete
  2. Tere! Mulle meeldivad pakkumised väga. kristikiv@hotmail.com on see aadress :)

    ReplyDelete